×

שיחת בנות על ויברטורים ואהבה

שיחת בנות על ויברטורים ואהבה

ג'וליה וליסה היו חברות במשך שנים, וחלקו הכל, החל מצרות בעבודה ועד לנצחונות אישיים. היה ביניהם קשר שחרג מעבר לפטפוטים על פני השטח, והתעמקו במחוזות של שיחות עמוקות ומלבבות. זה היה באחד מהמפגשים הקבועים שלהם בדירתה הנעימה של ג'וליה, צץ נושא בלתי צפוי.

ההגדרה

מוקפות בנוחות של כריות קטיפה וזוהר רך של אורות ערב, ג'וליה וליסה פטפטו על כוסות תה צמחים. האווירה הייתה חמה ומזמינה, רקע מושלם לשיחות פתוחות וכנות.

המהפכה

ככל שהערב חלף, השיחה נסחפה לנושאים אישיים יותר. ג'וליה היססה לרגע לפני שצללה למים לא ידועים. "חשבתי על משהו... משהו שמעולם לא ניסיתי בעבר," היא התחילה, קולה נצבע בהתרגשות ועצבנות כאחד.

משתפים את הרצון

ג'וליה חשפה שהיא הייתה סקרנית לחקור מה זה ויברטור. היא קראה מאמרים ושמעה סיפורים מאחרים על סוג ההנאה וההעצמה האישית שהוא מציע. אבל, היא התוודתה, היא הרגישה קצת המומה מהאפשרויות ומהסטיגמה סביב השימוש בו.

התגובה של ליסה

ליסה הקשיבה בתשומת לב, עיניה פעורות בתערובת של הפתעה וסקרנות. היא לא קטעה, ואפשרה לג'וליה את המרחב לבטא את מחשבותיה במלואן. "זה ממש צעד לחקור את ההנאה שלך", הגיבה ליסה בתמיכה, "מה עורר את העניין שלך?"

ג'וליה שיתפה את הרצון שלה לדעת מה הם צעצועי מין וכן לחקירה עצמית ולהבין את הגוף שלה טוב יותר. היא גם הביעה כיצד היא רוצה להשתחרר מהטאבו ולאמץ את המיניות שלה בצורה גלויה יותר.

חוקרים ביחד

ליסה, אי פעם החברה התומכת, הציעה שהם יוכלו לחפש מידע יחד. היא הדגישה שאין במה להתבייש ושחקירת הרצונות היא חלק בריא מהחיים.

כוחה של ידידות

השיחה עברה לאחר מכן לנושאים אחרים, אך נדבך חדש של אמון ופתיחות נוספה לידידותם. ג'וליה הרגישה תחושת הקלה והעצמה, לאחר ששיתפה את ליסה בסקרנותה. וליסה הרגישה לכבוד להיות אשת סוד וחלק ממסע הגילוי העצמי של ג'וליה.

סיכום

כשהלילה הגיע לסיומו, ג'וליה חשה ביטחון עצמי והתרגשות מחודשת לגבי המסע שלה קדימה. השיחה עם ליסה פתחה דרך לגילוי עצמי וקבלה. זה היה תזכורת לכוח ולחשיבות שיש לחבר שאיתו אפשר לחלוק אפילו את הסקרנות האינטימית ביותר, משוחרר משיפוט ומלא עידוד.

 
 
 
הקודם סיור בחנויות צעצועי מין הטובות ביותר בניו יורק
המשך מיפו העתיקה לתענוגות מודרניים: הכירו את 8 האטרקציות המובילות של תל אביב!
מיה גולד
מיה גולד
עיתונאית

מיה גולד מתגוררת בתל אביב וכותבת בענייני זוגיות ויחסים. שמחה לענות לכל שאלה גם כשאין לה תשובה...